Organisera dina teammöten online
Föreställ dig en produkt som kombinerar en online-mötesplattform med ett verktyg för uppgifts- och kontakt hantering. Möten är bland de vanligaste mänskliga interaktionerna, så att ha ett pålitligt, bekvämt sätt att organisera dem är väsentligt.
Oavsett om ditt team använder stå-upp möten eller teamdiskussioner, kan du hitta alla mötesanteckningar, uppgiftslistor och bilagor som du har tänkt ta upp på mötet. Du kan också se till att människor inte missar en åtgärd genom att fånga den på åtgärdssidorna.
Du kan snabbt tilldela personer till uppgifter och lägga till kommentarer så att du och ditt team kan hålla koll på åtgärden. Om du är utanför kontoret kan du skicka dem som en video- eller röstsamtal och hålla dem uppdaterade.
Efter ett möte kan du exportera dina mötesanteckningar till PDF för bekväm distribution till alla teammedlemmar och dela dem med vem som helst på konferensen.
Och om du vill hålla kontakten med ditt team kan du också skapa en snabb chatt i teamavsnittet för att följa deras åtgärder.
Vi hoppas att du kommer att använda den fulla kraften av den nya flikssidan och det nya chattfönstret för att hålla koll på teamet, särskilt om du är i samma rum som dina teammedlemmar.
Om du fortfarande inte är övertygad kan du ladda ner Chrome-versionen gratis och prova själv.